Sezon OUYA otwarty!

Sezon OUYA otwarty!

Na początek musimy napisać z przeprosinami, że ten news pojawia się stosunkowo późno (na FB, staramy się informować o nowościach na bieżąco ;) ). Jednak po publikacji filmu z unboxingu, oraz pierwszych screenów z systemu, można odnieść (pozytywne) wrażenie że oczy całego Świata skupiły się na tej małej kostce, zwanej OUYA. Co przełożyło się na bardzo dużą ilość maili, a także materiałów które musieliśmy prześledzić. Tak więc za poślizg w newsach oraz odpowiedziach na maile przepraszamy i postaramy się nadrobić to jak najszybciej. :) Wracając do głównego tematu, zapraszamy od razu do tłumaczenia ostatniej wiadomości od Julie:
——————————————————————————————————————————————–

„Właśnie przykleiliśmy wszystkie znaczki i pomachaliśmy na pożegnanie 1200 zestawom deweloperskim OUYA. Są to wczesne wersje konsoli, przeznaczone dla programistów, by już teraz mogli tworzyć swoje gry. W tej chwili są one w trasie do osób na całym Świecie – drogą lądową, lotniczą i morską. Ok, tylko lotniczą – chcemy, aby dotarły możliwie szybko na miejsce. ;) Twórcy powinni otrzymać je najpóźniej w przeciągu kilku dni [do 10 stycznia – dop. Redakcja].


Zgadnijcie ile zestawów jest w paczce powyżej (i odpowiedzcie na tweeterze @playouya z dopiskiem #ouyacrate), poprawna odpowiedź wygrywa dev-zestaw. Poważnie!

Wiemy, że niektórzy z Was już nie mogą się doczekać. Jeżeli jesteś podobny do nas, na pewno frustrujący jest dla Ciebie fakt, że firmy kurierskie jeszcze nie wymyśliły teleportu. Jednak, aby nieco ułatwić te wyczekiwanie, nagraliśmy krótki filmik z unboxingu:

Jeżeli nie możesz teraz obejrzeć filmu, oto zawartość pudełka takiego zestawu,:
- Ekskluzywne opakowanie
- Oficjalny list powitalny
- 1 przezroczysta konsola OUYA (z dodatkowym portem Micro-USB, dla łatwiejszej komunikacji z komputerem)
- 2 przezroczyste pady (+ baterie w zestawie)
- Przewody: HDMI, Micro-USB
- Zasilacz

Jak już wspomniałam wcześniej, zestawy te są bardzo szczególne. Jest to unikalny projekt dla najbardziej wymagających i wiernych twórców, z którymi będziemy w kontakcie w czasie najbliższych miesięcy.

Prace nad ostateczną wersją są nadal w toku, więc czekamy na Wasze opinie. (Tak wiemy, że D-pad [„krzyżak”] i triggery wymagają dopracowania – ostateczna wersja będzie inna.) Sama konsola może posiadać jeszcze wiele innych błędów, dlatego będziemy wdzięczni za wszelkie sugestie. Opinie możecie pisać na forum http://devs.ouya.tv

Dev-konsole posiadają baaardzo wczesny wygląd interfejsu OUYA. Również nad nim jeszcze pracujemy i myślimy, że pokochacie go w takiej wersji do jakiej zmierzamy. Poniżej przedstawiamy zrzut ekranu, tego jak może on wyglądać zaraz po premierze.

Jeżeli jeszcze się nie domyśleliście, został już uruchomiony DevPortal na którym programiści znajdą wszelkie informacje, potrzebne, aby zacząć tworzyć gry!

Wydawco, teraz jest czas, aby przejść pod powyższy adres i wpaść w wir pracy. Zaloguj się używając swojej nazwy użytkownika OUYA i pobierz ODK (SDK), uczestnicz w życiu forum, gdzie można dodać opinię, czy zadać pytanie. Dyskutuj i przygotuj się na przetestowanie swojej gry na konsoli.

Dodatkowo, aby podkreślić nasze zaangażowanie we wspólne tworzenie nowej platformy, udostępniamy nasze ODK na wolnej licencji.

Niedawno rozdaliśmy kilka Dev-zestawów początkującym programistom. Jednak jeżeli nie masz swojej konsoli, na powyższym portalu znajdziesz instrukcje jak obejść tą niedogodność i zacząć tworzyć gry bez odpowiedniego sprzętu już teraz.

Do premiery konsoli będziemy żyli głównie wokół twórców i dev-portalu – nie możemy się doczekać by poznać Was bliżej, odpowiedzieć na Wasze pytania, czy też usłyszeć opinie na temat OUYA. Czas powiedzieć „cześć!” i zrobić wspólnie już teraz kilka świetnych gier.

Viva la Revolución,
Juleskane i cała ekipa OUYA”

[ź] OUYA.tv

2 Komentarzy

  1. Macieksheik 30 grudnia 2012 at 21:47 - Reply

    Zapowiada się bardzo ciekawie :D ,choć myślałem że menu będzie białe tak jak na oficjalnym filmie no ale ten też jest fajny :D (Ciekawe czy będzie można tapete zmieniać???)

  2. BlueMonster3000 1 stycznia 2013 at 19:53 - Reply

    „Jednak jeżeli nie masz swojej konsoli, na powyższym portalu znajdziesz instrukcje jak obejść tą niedogodność i zacząć tworzyć gry bez odpowiedniego sprzętu już teraz.” – będzie „instrukcja”/tłumaczenie?

Zostaw odpowiedź


+ 2 = pięć