OUYA rośnie w siłę!

OUYA rośnie w siłę!

     Jakiś czas temu, na anglojęzycznym blogu OUYA, został umieszczony ciekawy wpis dotyczący ważnych osobistości, które dołączyły do projektu. Grzechem byłoby nie wspomnieć o nich, a także o tym co dzieje się wokół samej konsoli, od czasu zakończenia akcji na Kickstarterze. Tak więc, zapraszamy do lektury poniższeego tekstu lub oryginalnego wpisu (link):

Nasz pierwszy inwestor, były prezes IGN, Roy Bahat, zgodził się być przewodniczącym naszego zespołu.

Roy wierzył w OUYA od samego początku. Pokochał ją z wielu powodów – jednym z nich jest fakt, że uwielbia uczyć kodowania (jest on w zespole niekomercyjnego projektu zwanego CodeNow, którego celem jest nauka biednych dzieci programowania). Wielu ludzi nauczyło się tego poprzez tworzenie gier, ale zanim powstało OUYA, było to niezwykle trudne do zrobienia na konsoli.

Pracowałam z Roy’em w serwisie IGN, który prowadził przez 5 lat. Uwielbia start-upy i był zaangażowany w kilka takich projektów (Revision3, Flixster itp.). Zasiada także w cyfrowej radzie doradczej serwisu GameStop. Jakby tego było mało, jest również wykładowcą na
UC Berkeley.

I w ten sposób wypełniliśmy nasze stanowisko prezesa od strony technicznej…

Zatrudniliśmy również osobę, która nadzorowała rozwój RIFT’a (Trion) oraz Tiger Woods (EA), Steve’a Chamberlin’a, aby prowadził naszą „inżynierkę”. Steve kocha gry i grzebanie w elektronice. Tworzy także własne oprogramowanie (które jest popularne w Internecie!). [więcej tutaj: www.bigmessowires.com, dop. Redakcja] Jesteśmy podekscytowani, że będzie pracował z nami. Steve zaczął swoją karierę w przemyśle obronnym. Co prawda, nie sądzę, żeby to było istotne z punktu widzenia OUYA (jeszcze?), ale uważam, że jest to świetne!

Raffi Bagdasarian dołączył do nas, aby nadzorować realizację oprogramowania od strony dostarczenia rozrywki użytkownikom, jak również usług dla deweloperów. Raffi pracował nad usługami w “Crackle” (Sony Pictures Television’s Digital Networks Group), działającym z Xbox Live, PlayStation, Roku, iOS oraz Androidem. Jest graczem uzależnionym od technologii, OUYA łączy te dwie cechy, więc jest to dla niego praca marzeń.

Tymczasem, w ciągu ostatnich kilku tygodni, kontynuowaliśmy rozmowy z wieloma twórcami  na temat dystrybucji ich gier na OUYA – ponad tysiąc skontaktowało się z nami, odkąd zakończyła się akcja w serwisie Kickstarter. Ciągle ulepszamy nasz produkt (np. podejmujemy decyzję odnośnie takich rzeczy jak materiały, czy wykończenie). Otrzymujemy również wiele zapytań od dystrybutorów, którzy chcą wprowadzić OUYA na rynek (ponad 50-ciu z całego Świata!). Jak widać, jest wiele do zrobienia…

     Krótko podsumowując, zespół OUYA poszerza się o znane i doświadczone w branży osoby, niebawem powinniśmy poznać również kolejne szczegóły. Czytając chociażby wiadomości od Julie w innych serwisach, cała ekipa nie próżnuje, zresztą nie ma na to czasu, bo zostało już tylko pół roku, by przed naszymi telewizorami zawitały niecierpliwie wyczekiwane „kostki”. ;)

[ź] OUYA.tv

2 Komentarzy

  1. superhero3000 12 października 2012 at 22:24 - Reply

    Dobrze, że widać rozwój konsolki(i team-u) :) .

  2. Claude 16 października 2012 at 19:27 - Reply

    Już nie mogę się doczekać ;-) mam nadzieje że będzie to hit.

Zostaw odpowiedź


+ 3 = osiem