Najnowsze informacje od zespołu OUYA [Kickstarter Update #13]

Najnowsze informacje od zespołu OUYA [Kickstarter Update #13]

W momencie, gdy prócz problemów z płatnościami PayPal przy pre-orderze OUYA (już rozwiązanymi), nic ciekawszego się nie zapowiadało. Zespół twórców zafundował nam obszerna aktualizację, tego co u nich i przy samym projekcie słychać. Bez dalszego przeciągania zapraszamy do lektury tłumaczenia, lub na stronę Kickstartera po angielska wersję.

„Pociąg jedzie dalej” [OUYA Update #13]

Hi OUYAs,

Nasza kampania skończyła się już miesiąc temu i jesteśmy skupieni na dopracowywaniu Ouya.
Piszę, aby dać Wam najnowsze wieści. Prawdę mówiąc, to będę wysyłała wiadomości raz na kilka tygodni do czasu kiedy wystartujemy. Na początek: zgadliście…

GRY
Mamy przyjemność zawiadomić, że nasza skrzynka jest pełna maili od utalentowanych deweloperów szukających możliwości, aby wydać swoje gry na OUYA. Jest to świetna wiadomość, ponieważ zamówienia konsoli w przedsprzedaży nadal cieszy się dużą popularnością na OUYA.tv.
Wspaniałe gry i mnóstwo użytkowników – perfekcyjne połaczenie.

Niektórzy z was mają w pełni gotowe gry, inni wciąż pracują nad nimi, a kolejni dopiero zaczynają je planować. Przeglądamy Wasze maile, gramy w gry, które przesyłacie, oglądamy filmy zrobione przez Was oraz czytamy nadesłane historie. Pracujemy nad planami wsparcia twórców i udostępnimy więcej szczegółów w nadchodzących miesiącach. Pamiętajcie deweloperzy, jesteśmy na dobrej drodze, aby wysłać Wam nasze SDK w Grudniu. To daje Wam około 90 dni, aby dokończyć i przetestować Wasze gry na OUYA przed premierą konsoli. Do roboty! Jeżeli nie podzieliłeś się jeszcze swoją grą z nami, pamiętaj, że możesz nas znaleźć pod adresem devs@ouya.tv .

NI HAO
Muffi i ja, właśnie wróciliśmy z Tajwanu i Hong Kongu. Spotkaliśmy się z producentami i dostawcami – wszyscy są chętni, aby zaprezentować OUYA Światu. Zdecydowaliśmy się na ostatecznych wykonawców i nie moglibyśmy być bardziej zadowoleni. Kończymy właśnie tworzenie ostatecznego układu scalonego, ogólnego wyglądu i wszystkiego co podlega tak zwanemu „CMF” – Kolory, materiały i wykończenie.

Poniżej znajdziecie kilka krótkich, ale ważnych rozwiązań nad którymi jeszcze pracujemy:
- „Gdzie będzie znajdowała się płytka w samej konsoli?”
- „Jak będzie sprawowało się chłodzenie w naszym małym pudełeczku?” (Na ile zabezpieczyliśmy je przed przegrzaniem)
- „Gdzie umiejscowiona zostanie antena WiFi dla najlepszej wydajności?”
- „Jak będzie otwierało się pudełeczko od góry i jakie pierwsze wrażenie chcemy wywrzeć na naszych użytkownikach, kiedy je otworzą?”

Ostatecznie zaczynamy testy każdego przycisku kontrolera, jego uchwytu oraz analogów, nie tylko z naszymi partnerami produkcyjnymi, ale również z niektórymi z naszych przyjaciół wśród deweloperów (dzięki Adam i Zach!). Ponownie przypominamy, że WASZ wkład w proces powstawania OUYA jest niezwykle doceniany:
- Zainspirowaliście schemat przycisków O-U-Y-A.
- Pomogliście nam ostatecznie stworzyć precyzyjny D-Pad. [tzw. „Krzyżak”]
- Ostatecznie pokazaliście znaczenie czterech triggerów.

INTERFEJS UŻYTKOWNIKA
Poprzez wkład Yevs`a, fuseproject oraz naszej wykwalifikowanej ekipy programistów tworzymy odkrywanie gier – a także samo korzystania z OUYA – czymś prostym, nowym i pięknym. Powinniśmy mieć więcej do pokazania niedługo… Przepraszam za to droczenie się z wami, ale chcemy, żeby wyszło to jak najlepiej.

ZESPÓŁ
Jak prawdopodobnie zgadliście wzmacniamy naszą ekipę tworzącą oprogramowanie. Ciężko pracują nad stworzeniem naszego SDK, APIs (Application Programming Interface) i konsolowego UI. Przy okazji, jeżeli wymiatasz w Ruby on Rails albo znasz Android’a jak własną kieszeń, to nie siedź bezczynnie! Wyślij email do nas na jobs@ouya.tv i pomóż wspólnie budować OUYA.

REALIZACJA ZGODNIE Z PLANEM
Jesteśmy w stanie zrealizować wszystkie zaplanowane założenia z Kickstartera na czas oraz znacznie więcej – co jest fenomenalne, ponieważ zamówienia płyną również do nas z przedsprzedaży na OUYA.tv

CO DALEJ?
1. Wyprodukujemy nasz pierwszy prototyp prosto z fabryki, aby przetestować założenia projektu.
2. Kickstarterowcy, spodziewajcie się formularza (dot. nazwy użytkownika itp.) pod koniec tego miesiąca. Między innymi nie możemy się doczekać, aby zobaczyć jakie nazwy użytkowników wybraliście. Będziecie mieli miejsca do 16 znaków, aby się pobawić. Nazwy są przydzielane według kolejności w jakiej wspomagaliście nas na Kickstarterze. Pamiętajcie, że jest ponad 63,000 użytkowników, którzy będą mogli zarezerwować swoją nazwę, więc nick „Turbopianocat” będzie łatwiej dostać niż powiedzmy „Bob”.

ZOSTAŃCIE W KONTAKCIE
Jak zwykle, chcemy wiedzieć co myślicie na temat konsoli. Będziemy nadal przeglądać komentarze na Kickstarterze, nawiązywać kontakt na Reddit, Facebook’u i Twitterze oraz oczywiście przeczytamy każdy Wasz email.

Proszę nie wahajcie się napisać do nas na jeden z wymienionych adresów email poniżej.
Dziękuję!
Julie i cały zespół OUYA.

Pytania deweloperów – Devs@ouya.tv
Informacje ogólne – info@ouya.tv
Współpraca/Wsparcie – support@ouya.tv

[ź] Kickstarter

Zostaw odpowiedź


+ 2 = osiem