Dev-zestawy dotrą na czas! Kickstarter Update #15

Dev-zestawy dotrą na czas! Kickstarter Update #15

Wypoczęci po weekendzie? Mamy nadzieję, że tak, ponieważ twórcy OUYA, znów zafundowali nam długą lekturę… Ale za to naprawdę ciekawą, szczególnie dla tych, którzy zamówili swoje konsole w wersji „deweloperskiej”. Najważniejsze jest jednak to, że już pod koniec tego miesiąca, pierwsze urządzenia zostaną wysłane i na pewno wraz z nimi pojawi się sporo nowych informacji (i zdjęć!) w Internecie. No dobra, dużo tekstu od ekipy przed Wami, więc już nie przedłużamy:

„Witajcie!
Na początek, nacieszcie oczy razem z nami:

Oto najnowszy prototyp nad którym ciężko pracowaliśmy każdego dnia (i większość nocy).
Jeszcze chwilę popatrzcie… i lecimy dalej, ponieważ mamy sporo informacji do przekazania.

HARDWARE
Setki deweloperów, którzy wsparli projekt w serwisie Kickstarter, już niebawem dostaną swoje konsole do rąk. Zapamiętajcie tę datę! 28 grudnia urządzenia opuszczą fabrykę, po to, by w kilka dni dotrzeć do swych nowych właścicieli (zamówienia do Rosji i Turcji mogą dotrzeć z kilkudniowym opóźnieniem w stosunku do innych). Tak jak obiecaliśmy, wszystko zostanie wysłane na czas.

Dev-konsole są wczesną wersją OUYA i jej kontrolera, przeznaczone dla programistów w celu sprawdzenia swoich gier. Nasi Kickstarterowi twórcy, jako pierwsi będą mogli je rozkręcić! Jest nam niezwykle miło z Wami pracować i już nie możemy doczekać się realizacji Waszych pomysłów!

Oczywiście, po oficjalnej premierze konsoli, KAŻDA „zwykła” OUYA, będzie mogła pełnić również funkcję takiego dev-zestawu, ale o tym już pisaliśmy wcześniej. Za to jeszcze nie wiecie, że każda dev-konsola [w wersji za 699USD - których dotyczy dzisiejszy wpis, dop. redakcja], będzie miała coś specjalnego, o czym przekonasz się gdy ją rozkręcisz. Będą naprawdę wyjątkowe. :P

Niestety, te wersje konsoli nie są tanie w produkcji. Słyszeliśmy również, że wielu z Was nie może pozwolić sobie na taki wydatek. Postanowiliśmy więc rozdać kilka z nich (10 sztuk) w naszym konkursie dla Developerów. [wkrótce opublikujemy szczegóły w języku Polskim / wersja angielska tutaj dop. redakcja]

SOFTWARE
W ostatnim czasie nasze oczy były „wlepione” w monitory komputerów, na których tworzone jest ODK – zestaw narzędzi, który pozwoli na niezawodną komunikację kontrolera z grą. Chcemy, aby twórcy dostali odpowiednie przybory, aby zarabiać.

Ta wczesna wersja ODK jest testowana już teraz. Kiedy tylko pierwsze konsole dotrą do twórców gier, wszyscy deweloperzy – nawet bez konsoli – będą mogli uzyskać dostęp do serwisu internetowego, gdzie można pobrać ODK, uzyskać pomoc na forum, a także ewentualnie poprzez niego, przesłać grę na swoją konsolę.

Choć aktualnie ODK to motyw przewodni w naszej ekipie, mamy również zespół pracujący nad interfejsem użytkownika. Wiąże się to z dostosowaniem Androida do gier na dużym ekranie. Wiele czasu poświęcamy również nad opracowaniem najlepszego sposobu sortowania gier w „sklepie”. To wszystko jest jeszcze w fazie rozwoju, ale wygląda świetnie i być może grudniowe konsole, będą zawierały małą zapowiedź tego…

POZNAJ JULESKANE
To ja (Julie) – po tym nicku, będziesz mógł mnie poznać w świecie OUYA!

„Tak, to jest świetna nazwa dla Julie, ale co z moją?”
Już wkrótce otrzymasz odpowiedź! 25 grudnia, wyślemy każdemu z Was link do aktywacji konta. Każdy, kto wypełnił ankietę dot. nazwy użytkownika, będzie mógł potwierdzić swój wybór. Dla kilku popularnych nazw, które wystąpiły kilkakrotnie, pierwszeństwo zostało przypisane na podstawie terminu deklaracji wsparcia na Kickstarterze. Jeżeli ktoś nie wypełnił ankiety lub nie otrzyma wymarzonej nazwy, będzie mógł to zrobić również po 25 grudnia. Bliżej premiery, poprosimy Was również o ponowne potwierdzenie adresu wysyłki.

Pozdrawiam,
JulesKane”

[ź] ouya.tv

Zostaw odpowiedź


jeden + = 9